Logo

Michal Latocha
04.09.2021
Ahoj,
jak jsem se zmínil v minulém článku, zúčastnili jsme se rybářských závodů. Jako parťáka jsem si vybral nadějného, mladého rybáře se kterým jsme si lovnou taktiku domluvili dopředu. Jelikož jsme o dané vodě nic nevěděli, doufali jsme, že daná taktika bude ta správná. Dále své poznatky popsal Sebastián níže.
Před nějakým časem se nám s Michalem naskytla možnost zúčastnit se rybářských závodů. Dlouho jsme neváhali a rozhodli jsme se, že se zúčastníme. Závody se konaly kousek od Českého Krumlova konkrétně na Podnovoveském Rybníce. Už před závodem jsme si určili danou taktiku a připravili si čerstvé boillie.
Když jsme přijeli na místo, čekalo nás losování. Michal vylosoval třetí pozici v pořadí možných sektorů. Následně jsem vylosoval taky 3, takže jsme měli sektor číslo tři. Závod začal v 18:00, ale my jsme hned nenahazovali, protože jsme chtěli vidět jakou taktiku zvolily okolní týmy. Všichni chytali ve směs stejně, házeli 40-70, což pro nás znamenalo, že budeme nahazovat co nejdále, abychom chytali v „klidové zóně“. Z počátku jsme chytali na 16mm balancky tři příchutí (red bomb, worm, Squid-Fruit) a jeden prut zkusili na plovku. V průběhu závodu jsme ale zvětšili průměr boilie, kvůli vysoké aktivitě malých ryb. Chvilku po nahození jsem dostal 2 záběry, z čeho jsem proměnil jenom jeden, naštěstí to byl bodovaný lysec. Následující den jsme zkoušeli zig rig, který nám přinesl jeden záběr, ale bohužel nám to ryba upálila. Bylo poslední ráno a potřebovali jsme další body, tak to vzal Michal na sebe a v 3:30 mu přišla první nádherná ryba s váhou přes 12kg. Jenomže to nebyl ještě konec. Po rozednění Michal dostal pořádnou jízdu, kterou proměnil. Byla to nádherná stará ryba s váhou 17kg. Díky těmto dvoum rybám jsme skončili třetí a vezli si domů pohár. Tímto bych chtěl Michalovi poděkovat, že mě vzal na závody a ukázal mi zase něco nového.
I když to byly moje další závody po 10 letech, jsem rád, že jsem se jich mohl zúčastnit. Většina závodů závisí na losování lovného místa a i když jsme si nevylosovali nejlepší sektor, číslo 3 nás provázelo až do konce.

Sdílejte článek

Podobné články

Podzimní krátkodobé vycházky

Ahoj, podzim je pro mě nejoblíbenější období v roce, pro lov kaprů. Má to dva důvody, jeden z nich je nádherně zbarvená krajina a taky menší rybářský tlak. I když tento podzim je pro mě z časových důvodů velmi náročný, chodím alespoň na krátkodobé vycházky v podání 4hodiy až 24hodin. Tak to bylo i posledně,…

16 kg z jezera Vrbenský

I přes to, že kapry nebyly aktivní, tak se podařil Michalovi krásný kapr, kterého vyprovokovala pop up nástraha. Když jseš dva dny bez záběru a uděláš změnu o které si myslíš že nemůže vyjít,pop up jahoda ronnierig,za 40 minut byl na prutu,jezero Vrbenský opět nevydalo rybu zadarmo,ale nevzdal jsem to,vydolovat jsem ho z rákosu a…

První vycházka u vody tohoto roku

Ahoj, tak po zimní pauze mám první report od Michala Málka, který podnikl první jarní výpravu s novinkou Squid-Fruit. Jde vidět, že se moderní metodě lovu na boilies rychle učí, což nasvědčuje i jeho výsledkům, které nám z této jarní výpravy popsal níže. Minulý rok jsem slíbil partě kamarádů,že s nimi vyrazím o Velikonocích na…

Říční kapr

Když ryby nejsou aktivní a najednou přijde pěknější ryba o to víc je cennější. Takhle Milán popsal svůj úlovek: Dnešní den na řece byl ve znamení 1 uloveného cejna 50+. Na druhém prutu byla od oběda kulička Red bomb od Latis baits. Jak se říká, že trpělivost růže přináší, tak dnes druhý záběr přinesl šupíka…

Menší svazovka v podání Sebastiana

Sebastian mi poslal další report z menší svazové vody. Úspěch této vody spočívá v neustálém hledání a pozorování vodní hladiny. Toto moto bylo hlavním úspěchem k lovu cenných ryb. Dále svůj úspěch popsal níže: Zdravím, už je to docela dlouho, co jsem naposledy zavítal na mém oblíbeném revíru. Za poslední vycházky na tuto vodu se…

Jarní víkendovky

Ahoj, nastalo období před třením a proto se snažím každý víkend využít tak, jak to jen jde, přestože práce mám více než dost. Minulý víkend to vše začalo. Počasí bylo pro nás velmi příznivé, ale rybám se vůbec nechtělo, takže od pátku až do neděle mi to ani nepíplo. Nevzdal jsem se a tento víkend…

Stará Voda u Chlumce Nad Cidlinou

Rybářské závody nejsou vždy jen o vítězství, ale taky o nových lidech a zážitcích. Tak to bylo i s Michalem Táchou, se kterým jsme se na závodě potkali a navázali další spolupráci. Úspěšnou výpravu s red bomb a squid fruit nám popsal níže: Petrův zdar všem slušným rybářům, Petrův zdar všem slušným rybářům, na konci…

Pálavský lov

Jsem rád, že po dlouhém plánování vše vyšlo a mohli jsme náš plán uskutečnit. Tuto vodu jsem minulý rok vyzkoušel z člunu, ale rozhodl jsem se, že na této vodě pro mě bude lepší zvolit lov ze břehu. I když se o této vodě a krásných úlovcích dozvídáme ze všech médií a touha po ulovení…

Radostné chvíle z předešlé sezóny

Zima je vždy pro rybáře velmi dlouhé období, a proto prohlížení fotografií připomíná radostné chvíle. Zdravím, Nedávno jsem projížděl galerii loňských úlovku a našel jsem dva kapry, které jsem chytl pozdním listopadem, během mé poslední nočky. Posílám toho většího z nich, který zabral na redbomb s plovkou candy. Všem slušným rybářům přeji letos příjemně strávené…