Logo

Michal Latocha
04.09.2021
Ahoj,
jak jsem se zmínil v minulém článku, zúčastnili jsme se rybářských závodů. Jako parťáka jsem si vybral nadějného, mladého rybáře se kterým jsme si lovnou taktiku domluvili dopředu. Jelikož jsme o dané vodě nic nevěděli, doufali jsme, že daná taktika bude ta správná. Dále své poznatky popsal Sebastián níže.
Před nějakým časem se nám s Michalem naskytla možnost zúčastnit se rybářských závodů. Dlouho jsme neváhali a rozhodli jsme se, že se zúčastníme. Závody se konaly kousek od Českého Krumlova konkrétně na Podnovoveském Rybníce. Už před závodem jsme si určili danou taktiku a připravili si čerstvé boillie.
Když jsme přijeli na místo, čekalo nás losování. Michal vylosoval třetí pozici v pořadí možných sektorů. Následně jsem vylosoval taky 3, takže jsme měli sektor číslo tři. Závod začal v 18:00, ale my jsme hned nenahazovali, protože jsme chtěli vidět jakou taktiku zvolily okolní týmy. Všichni chytali ve směs stejně, házeli 40-70, což pro nás znamenalo, že budeme nahazovat co nejdále, abychom chytali v „klidové zóně“. Z počátku jsme chytali na 16mm balancky tři příchutí (red bomb, worm, Squid-Fruit) a jeden prut zkusili na plovku. V průběhu závodu jsme ale zvětšili průměr boilie, kvůli vysoké aktivitě malých ryb. Chvilku po nahození jsem dostal 2 záběry, z čeho jsem proměnil jenom jeden, naštěstí to byl bodovaný lysec. Následující den jsme zkoušeli zig rig, který nám přinesl jeden záběr, ale bohužel nám to ryba upálila. Bylo poslední ráno a potřebovali jsme další body, tak to vzal Michal na sebe a v 3:30 mu přišla první nádherná ryba s váhou přes 12kg. Jenomže to nebyl ještě konec. Po rozednění Michal dostal pořádnou jízdu, kterou proměnil. Byla to nádherná stará ryba s váhou 17kg. Díky těmto dvoum rybám jsme skončili třetí a vezli si domů pohár. Tímto bych chtěl Michalovi poděkovat, že mě vzal na závody a ukázal mi zase něco nového.
I když to byly moje další závody po 10 letech, jsem rád, že jsem se jich mohl zúčastnit. Většina závodů závisí na losování lovného místa a i když jsme si nevylosovali nejlepší sektor, číslo 3 nás provázelo až do konce.

Sdílejte článek

Podobné články

16 kg z jezera Vrbenský

I přes to, že kapry nebyly aktivní, tak se podařil Michalovi krásný kapr, kterého vyprovokovala pop up nástraha. Když jseš dva dny bez záběru a uděláš změnu o které si myslíš že nemůže vyjít,pop up jahoda ronnierig,za 40 minut byl na prutu,jezero Vrbenský opět nevydalo rybu zadarmo,ale nevzdal jsem to,vydolovat jsem ho z rákosu a…

Milanova první výprava 2021

Milanova první výprava dopadla nad očekávání. V článku níže popsal svůj úspěch:  V polovině května jsem se vypravil zkusit štěstí s kolegy na revír na kterém hospodaří Povodí Moravy. Jel jsem po noční směně a na místo jsem přijel v 8 hodin. Po vybalení věcí a zabydlení následovalo zakrmení lovných míst směsí partiklu, pelet a…

Zasloužený úspěch, který Latis baits vždy potěší

Vždy, když vidím výsledky rybářů, kteří chtějí poradit a skončí to dobrým výsledkem, viz. Mariánův úspěch, který si opravdu zasloužil v podobě největšího kapra dané lokality mě velice těší. Zdravím přátele Latisáci. Už delší dobu jsem se snažil chytit něco většího než jen násadové kapry, a proto jsem se rozhodl, že vyzkouším menší svazovku a…

Podzimní krátkodobé vycházky

Ahoj, podzim je pro mě nejoblíbenější období v roce, pro lov kaprů. Má to dva důvody, jeden z nich je nádherně zbarvená krajina a taky menší rybářský tlak. I když tento podzim je pro mě z časových důvodů velmi náročný, chodím alespoň na krátkodobé vycházky v podání 4hodiy až 24hodin. Tak to bylo i posledně,…

Pálavský lov

Jsem rád, že po dlouhém plánování vše vyšlo a mohli jsme náš plán uskutečnit. Tuto vodu jsem minulý rok vyzkoušel z člunu, ale rozhodl jsem se, že na této vodě pro mě bude lepší zvolit lov ze břehu. I když se o této vodě a krásných úlovcích dozvídáme ze všech médií a touha po ulovení…

První vycházka u vody tohoto roku

Ahoj, tak po zimní pauze mám první report od Michala Málka, který podnikl první jarní výpravu s novinkou Squid-Fruit. Jde vidět, že se moderní metodě lovu na boilies rychle učí, což nasvědčuje i jeho výsledkům, které nám z této jarní výpravy popsal níže. Minulý rok jsem slíbil partě kamarádů,že s nimi vyrazím o Velikonocích na…

Sraz Latis baits

Zdravím sledující latisbaits, po třech letech nabíraní zkušeností a nových lidí jsem se rozhodl, že se tento rok pokusím uskutečnit první ročníku ,,Latisáků.“ Cílem tohoto srazu bylo se konečně sejít v plném počtu u vody a podebatovat nejen o rybách, ale taky o dalším vývoji atd. Aby sraz byl zajímavější, rozhodl jsem se, že si…